tisdag 23 december 2008

Nämen?!

Sötaste Suri Cruise har visst en egen modeblogg! Ja, jisses...

2 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

DEN mamman (Katie alltså) hade behövt gå på bio med dottern och sova lite... Jisses vad trött hon såg ut att vara på alla bilderna.

Sitter i morgonrock och klockan är 11:30, da'n före doppareda'n. Mycket att göra. Mycket roligt att göra. Men barnens galenskaper gör mig trött... zzzzzzzz

Söker den där extra lilla inspirationen nu innan jag kör igång. (Djuuuuupt andetag...)

Ha en härlig uppesittardag/kväll! Kram!

♥ mamman i huset ♥ sa...

Tack för en så'n fin hälsning!

Jag må ha vunnit många bloggvinster under året, men den största bloggvinsten enligt mig är DU! :)

"Grisrumpan" är i ugnen och det börjar dofta härligt i huset, jag har varit till min bästa väninna med en liten julklapp och islyktor lyser på gården... NU, precis just NU har jag fått riktig julstämning. Nu vill jag bara att barnen ska lägga sig så att jag kan torka golvet i vardagsrummet och lägga fram julklapparna. Men med en 9-åring i huset lär det dröja till framåt midnatt...

Kram till dig från mig!