lördag 20 december 2008

Dunderjulrea

Var en sväng inom Ikea idag för att shoppa en ram. (Kom naturligtvis därifrån med lite mer än en ram, men det hör till vanligheterna vid Ikeabesök). Oj, vilken dunderrea på julpyntet! De fina tyghjärtanen som jag ratade för att jag tyckte de var för dyra tidigare i vintras, kostade nu - hör och häpna - 9 kronor för 4st! Och här satt jag och pysslade ihop 32 hjärtan och sparade pengar... Allt det här fanns på rea, och massor mer, och jag kunde naturligtvis inte låta bli att shoppa LITE... Lite, bara lite. Inget av det som syns på bild här, dock. Jag har en pysselidé som sonen och jag tänker ge oss på under helgen.

1 kommentar:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Ja man kan ju bara inte lta bli att shoppa när det är rea ;) Det är ett smart drag av köpmännen. Fast jag är glad att det går att "bunkra upp" med gåvor till nästa jul för en billig penning. Saker som jag liks funderat på och som säkert ändå hade blivit köpta.

KRAM från Eva