onsdag 15 oktober 2008

Rusning på gång

13 november är det dags igen. I år är det Comme des Garcons som gjort kläder till H&Ms hösthappening när folk rusar till butikerna för att göra designerklipp (för att några dagar senare sälja dem igen på Tradera?). Nej, skulle inte falla mig in att rusa och trängas, men jag kan inte låta bli att kolla in kläderna, och det fanns faktiskt en del jag gillade. Jag är svag för prickar, så det var extra kul med lite prickiga kläderna. Även om jag är tveksam till om jag skulle sätta på mig dem. Skjortorna känns lite väl småflickiga... Men skorna var lite roliga! Här är i alla fall några av mina favoriter. Vill du se resten av kollektionen, så hittar du den här.

 




1 kommentar:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Orkar inte rusa. Närmaste HM ligger i Norge, 25 mil bort, eller 35 mil bort om det ska vara i Sverige. Vad sägs om det?