söndag 26 oktober 2008

Välkommen på vernissage!


Har en drös med foton på barnen som ska upp på sovrumsväggen. Men de ligger fortfarande på hög. Istället fick vi äntligen tummarna loss och hängde upp några tavlor i arbetsrummet. Riktigt, riktigt nöjd blev jag. Och supernöjd är jag med hela arbetsrummet, som vi gjorde om tidigare i år. Kanske jag visar fler bilder, nån annan dag. Idag nöjer jag mig med mina nyhängda tavlor. Oj, vad nöjd jag är!







Psst...längst ner till höger hänger sonens familjeporträtt. Det är jag som har rund mage längst till höger på bilden. För ett år sen när lillan låg i magen. Ganska likt. Fast min mage var nog större än så i och för sig...



2 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Snyggt! Vad jag gillar är att du har olika storlekar på ramarna. Min vägg med sommarbilder på barnen blev inte så bra när alla ramarna var lika stora... det är därför de är flyttade till en mindre vägg nu!

Nu stängs nog datorn av... klockan är ju "egentligen" 22:00!

Petra C sa...

Jättefint! Jag önskar mig lite extra tid så att jag kan få framkalla lite bilder till min fotovägg hemma hos oss också.