onsdag 8 oktober 2008

Rekord!

Idag har jag varit ledig och varit på en hel dags tokshopping med en väninna. En kanondag med tjejsnack, fika och lyckad shopping och - hör och häpna - jag fixade nästan hälften av årets julklappar på en och samma dag! Rekord, jag har aldrig nånsin varit så tidig med julklapsshoppandet. Det ledde dock till följande frågeställningar; 1. Var i hela fridens namn ska jag gömma julklapparna fram tills jul?? De kommer ju stå och samla damm tills när det närmar sig. 2. Hoppas verkligen att jag kommer ihåg vad jag köpt och att jag köpt och vart jag gömmer dem, så jag inte glömmer bort dem när det väl är jul...
(Bild från Martha Stewart)

3 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Oj! Imponerande... Fick du julkänslor?

♥ mamman i huset ♥ sa...

Upptäckte nyss dina "nya" ord i vänsterspalten, och kände att jag tillhör kategorin nyfikna! Men jag är inte bara nyfiken, jag är också den som tar dig på orden och alltid lämnar en hälsning efter mig... Bra, va?

Go'natt!

Petra C sa...

Oj, julklappar redan. Det var imponerande. Fast jag stämmer nog in i dina frågeställningar. Vart ska de gömmas och kommer man att komma ihåg att man köpt dem?