söndag 13 oktober 2024

Ett sommarprojekt till obestämd sommar

Förvånar mig själv med hur många kreativa projekt jag hann med i somras. Tänkte samla dem och göra ett inlägg, men tiden har inte räckt till. Jag vill ju även blogga om Rom! Det får bli en massa sommartillbakablickar under vintern. Med bilder från Rom, mina sommarklädsprojekt och kanske lite annat som hörde sommaren till. 

Här kommer dock ett inlägg om ett kreativt projekt som aldrig blev färdigt. Får sikta på nästa sommar istället... 





Jag virkade galet många mormorsrutor! Och tänkte att jag skulle göra en kofta eller en väst av dem. Men det krävs ju så himla många rutor! 

Nu är jag jättesugen att antingen sticka eller virka en gosig hösttröja istället. Fast å andra sidan borde jag kanske fortsätta med mina ljusblå rutor så jag hinner bli klar till nästa sommar... 


Inga kommentarer: