fredag 2 augusti 2024

Statuscheck på en fredag

Så har fredagslistan kört igång igen, efter några veckors semesterpaus. Passande nog heter temat Statuscheck.



Vad har du spenderat tid på den senaste veckan?

På stranden varvat med utflykter. Bästa hemesteraktiviteterna. 

Hur var din juli månad?

Efterlängtad. Underbar, trots att den också varit lite utmanande, men jag är supernöjd. Apropå utmanande så var faktiskt imorse, min sista semestervardag, den första semesterdagen utan renoveringsoljud! Märklig känsla imorse att det var tyst. Men. Så. Ljuvligt. Skönt.

Har du några planer i augusti?

Försöka hålla fast sommar/semesterkänslan, trots att det är dags att börja jobba igen. Utnyttja morgnar, luncher och eftermiddagar/kvällar till att koppla bort jobb och njuta.

Sen ser jag jättmycket fram emot att vi har en konsert framför oss. Sommarkväll och Winnerbäck... Kan inte tänka mig mycket som kan toppa det. Lite ledsen över att vi inte knep biljetter till Benjamins turné, men det kommer väl fler tillfällen. Så glad och överraskad över att jag fick Winnerbäckbiljetterna i födelsedagspresent. 💙

Vad väntar nästa vecka?

En massa olästa mail? Jag börjar jobba...

Eller i bästa fall en ganska tom mailbox eftersom alla andra också varit lediga...

Vilket har hittills varit sommarens bästa ögonblick?

Det allra allra bästa måste jag nog säga var den HÄR dagen. Min födelsedag dessutom. Alldeles precis i uppstarten av sommaren, strax efter midsommar, när vi dressincyklade. En ljuvlig (för)sommarkväll. Top tre, om inte överst på listan, av mina bästa födelsedagar hittills. Så mysigt.


1 kommentar:

Nilla Tankebubblor sa...

Skönt att renoveringsljuden är borta. typiskt att det blev sista dagen...
Ha en skön somrig augusti!