tisdag 5 januari 2021

Dagvill jobbvecka efter dagvilld julledighet

 


Jobblunch på språng




Tisdag. Eller är det fredag? För det är ju röd dag igen imorgon. Efter två arbetsdagar känns det verkligen som fredag. Skönt med "helg" igen, om så bara för en dag. Imorse var första gången på 9,5 månads hemmajobbande som jag faktiskt inte steg upp förrän en kvart innan min arbetsdag började! Jag. Var. Så. Trött. 



Men ett förmiddagsmöte (med videokameran avstängd) och en rask lunchpromenad fick mig att vakna till. Nu är jag redo för en helgdag och sen två förhoppningsvis mjukstartsjobbdagar innan nästa vecka kickar igång en jobbvår som ser grymt intensiv ut. Då går det fort mot sommar! Härligt! 



Trevlig fredagstisdag på er! Eller Trevlig Trettondagsafton, som det ju heter!




Inga kommentarer: