söndag 19 november 2017

På min önskelista, del II






Jag fortsätter fylla på min ÖNSKELISTA (<--klicka). Sonen har fastnat för Blacklist och när jag såg James Spader blev jag påmind om en favoritserie som jag följde för några år sen; Boston Leagal. Innan man kunde sträckse på Netflix och liknade. Minns inte vilken kanal den gick på. Men så slutade man visa den och jag missade en massa säsonger. 



Julen hade varit räddad om jag kunde streckse Boston Leagal. Jag lägger en box på önskelistan och länkar HÄR (<-- klicka) till info om serien. 



Och när jag ändå är igång så lägger jag även den här på listan:






Som jag saknade att man slutade visa den! Och jag har inte lyckats hitta den på nån streamingtjänst. Men nu hittade jag boxen. Nästan sugen att köpa den redan nu, till mig själv. Så pass har jag saknat den.... Brothers & Sisters. Läs mer HÄR (<--klicka).



Japp. Julen räddad. Eller kanske jag skulle behöva ta ut extra lång ledighet för att hinna med alla avsnitten... 




Inga kommentarer: