söndag 1 oktober 2017

Resfeber? Njaee, inte jag inte...






(eget kollage med bilder från pinterest.com)




Incheckning klar. Tackålov för modern teknik. Klockan kommer ringa okristligt tidigt imorgon bitti, så det är skönt att kunna checka in hemifrån via internet dagen före. Nu behöver jag bara leta upp rätt bagage drop när jag kommer till flygplatsen. Efter jag hållit tummarna att 1. jag vaknat i tid 2. tåget går i tid. 



Det förstnämnda brukar inte vara några problem, jag vaknar normalt långt innan klockan ringer och jag är ju van att stiga upp okristligt tidigt. Men tågen. De är mer opålitliga. Bäst att sikta in sig på ett tåg med marginal om det blir strul. 



Nu måste jag koncentrera mig på packningen. Jisses, travel light är en konst jag aldrig lär(t) mig. 




Inga kommentarer: