tisdag 9 februari 2016

Kodatmoment


Ibland är det lite som roar. I alla fall mig. (Och familjens trettonåring när jag berättade det). 

Igår när jag skulle ta bilen i parkeringhuset fastnade min blick på två registreringsskyltar på två bilar som stod parkerade väldigt nära varandra. 

Den ena hade den här registreringsskylten: 

LOL ...

Och den andra:

WTF ...


Jamen, ja sa ju att det är lite som roar mig! 
Och jag erkänner, hade jag inte suttit vid ratten på väg ut ur parkeringshuset hade jag nog förevigat skyltarna. Så kul tyckte jag det var. 




(googlad bild, bildkälla okänd)


UPDATE: 
Insåg precis att tryckfelsnisse varit framme i rubriken och det inte stod Kodak moment som jag tänkt det skulle stå utan Kodat moment. Och faktiskt, det passade ju precis lika bra det. 

Ibland blir det inte som man tänkt sig. Det blir t o m bättre.



Inga kommentarer: