fredag 11 april 2014

Festligt värre


Jag har sagt det förut och jag kommer säga det igen. Många gånger. Livet är en fest. Förra helgen var det till exempel fest. För Loppan som var på maskeraddisco och valde att klä ut sig till katt.


På lördag är det dags igen. Kalas. Med djurtema. "Kom utklädd om du vill". Och det är ju klart att hon vill!






Jag som ville vara smart föreslog så klart att vi kunde göra en favorit i repris. Vi gör en ny Maja Gräddnos! 


Ha, det kunde ju jag bara inbilla mig! Inte går man på kalas två helger på rad i samma kläder? Nej, det förståss... det hade ju inte jag heller gjort. Framför allt inte som det är samma sällskap.



Nej, dags att googla igen. Nu googlar vi på kanintema. Och titta här vad jag hittade på pinterest.com!


(eget kollage med bilder från pinterest.com)


Hrm... Inte lätt att välja nån favorit. 
Jo moroten! Hur käck liksom! 



Vi får se vad hon väljer. Hon nämnde även att fladdermus var ett alternativ...



(bild via pinterest.com)



Inga kommentarer: