tisdag 28 april 2009

Uppladdning

Laddar upp inför sommaren med några bilder från förra sommaren. Eller rättare sagt, laddar upp inför sommaren med att sortera bilder i datorn, mappa upp och plocka ut vilka som ska framkallas. Ligger lite back... Men inte konstigt, eftersom jag fotograferar vansinnigt mycket, så det är mååånga bilder att gå igenom.
Och det går inte fortare av att jag stannar vid var och varannan bild och bara njuter och minns. Och konstaterar att tiden går fort och barnen växer så det knakar!

1 kommentar:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jag hann få panik... Inte är väl löven SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ stora redan????

Det där med fotona är ett dilemma. Hälften av bilderna borde jag radera direkt eftersom det är konstiga bilder avsedda för bloggen. Men det gör jag inte och vips är det alldeles för många bilder att hålla ordning på.

Ligger efter ungefär ett halvår när det gäller framkallning, och inser att inget kommer att bli gjort innan semestern. Och efter semestern lär det vara några foton ytterligare...