torsdag 9 april 2009

Ego

Hittade en kul utmaning hos Mamman i huset. Googla på ditt namn + är. Skriv ner de tio första resultaten. Ok, här kommer det; jag är: inte som vilket annat par (?? nej, verkligen inte) en kortroman (Jag vill hellre vara en lååång roman. En tegelstensroman. I flera band) tillbaka (Ja, jag kom precis tillbaka efter ett toabesök *rodnar*) nog för snabb (Nej, det är de andra som är för långsamma!) en helt vanlig tjej som ska gifta sig med sina drömmars man (japp, fast det gjorde jag för snart tio år sen. Se där, de andra är för långsamma! ) styrelsemedlem (Nej, det är jag inte. Om man inte räknar Skolrådet som en styrelse) cool (Yes!! Now we´re talking!) gravid och hjärndöd (Nej men, usch.. Ta bort den!) med (Alltid!) född i Buffalo (Nää, jag har aldrig ens varit i närheten.) Testa du med!

2 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jisses vad jag skrattade! Du är ganska rolig också minsann! :D

Nu ska jag återgå till filmen jag och sonen ser tillsammans: Titanic!

Mallas sa...

Vad roligt att du är med och tävlar. Håller tummarna för att du har turen med dig!

Malin