fredag 3 april 2009

Skofrossa

Som över en natt växte sonen ur alla skor! Det blev till att supershoppa. Gummistövlar, gympaskor och fotbollsskor.
Och när vi ändå var inne på skoavdelningen kunde jag inte motstå. Det går åt ett par vita tygskor varje sommar och jag vägrar lägga flera hundralappar på Converse när jag kan hitta lika fina mycket billigare. 99 kronor på Coop, till exempel! Sommaren är räddad. Jag slog till med ett par svarta också.
Och hem från shoppingen körde vi med en bil full av skor. Härligt! Det är nåt visst med nya skor...
Fler än jag som gillar skor.

3 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

De är så härliga, påhittiga och helt underbara 1,5-åringarna!

Våra 3 (ALLA) älskar utklädningslekar lika mycket så det är fullständig kaos i hall och förråd hela tiden: skor, halsdukar, mössor, jackor, stövlar, galonisar... Men mamman i huset säger att det inte gör någonting så länge alla är glada och snälla med varandra. :)

Jag vet inte riktigt om jag klarar av att se det... men... du kan väl visa bilder på hur långt våren har kommit i din trädgård... Kram!

♥ mamman i huset ♥ sa...

Och våra barn har åkt skidtävling... Sol och snö - precis som det ska vara i april. Här uppe alltså! Hos er ska det vara sol och nästan bikini. Avlångt land. Vi har sagt det förr!

Ha en skön kväll. Njut av helgen. En hel dag kvar av ledigheten. :)

Petra C sa...

Härligt! Jag blir barnsligt förtjust när mina barn växer ur sina skor så att jag får ut och shoppa nya.

Läckra bilder på när dockan får prova stövlarna!