måndag 13 april 2009

Sommarplaner

Jag har en känsla av att jag kommer att tillbringa mycket av min sommar här. Lillan har nämligen upptäckt hur kul man kan ha i en lekstuga. Och allra roligast är det om mamma är med, så man kan låtsasfika med mamma.
Och jag är väl i och för sig inte den som brukar tacka nej till en fika... Får väl passa på att smyga ut och få lite sol när hon sover middag.
UPDATE: Nog för att vi har haft sommarvärme under påsken, men riktigt så grönt och lummigt är det inte i trädgården ännu. Bilden är tagen förra sommaren.

2 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Hoppas, hoppas att min minsting gillar vår lekstuga lika mycket för där skulle jag också kunna tänka mig ett låtsasfika eller två! Men som det är nu lockas hon mest av en brant, hård och ganska farlig trappa upp till vår entré, och där har jag inte lust att spendera sommardagarna!

Cajsa sa...

Näe, jag tänkte väl det. Men man vet aldrig med er där nere i södern. Funderar allvarligt på att flytta ner!