onsdag 10 april 2024

Tv-tips!

Har ni börjat titta på Bachelorette och Gift vid första ögonkastet? Jag har. Men jag spar min recension och tipsar istället om ett annat program som den bilintresserade unge herrn i huset hittade till oss. 
 





Rostiga roadtrips med Ankan & Valle hittar du på svt. Den något udda, men så himla käcka, programidén att Anders och Valle köper rostiga gamla bilar och åker på roadtrip till platsen där de en gång byggdes. Endast ett avsnitt har släppts hittills, men det lovande. Man blir ju sugen på att köra på roadtrip själv. Man fick en hel del tips på spännande ställen att stanna till på.

Ser fram emot att se fler avsnitt och få fler tips att sätta på min roadtripbucketlist.


2 kommentarer:

Matilda sa...

Jag är ett stort fan av Anders och Måns, men kanske inte så intresserad av rostiga bilar. Men jag blev positivt överraskad! Så många spännande udda platser som finns att besöka!

Nilla Tankebubblor sa...

Jag kollade förra säsongen och har även börja på denna av Gift vid första ögonkastet. Ser fram emot fler bröllop på måndag!