tisdag 23 augusti 2022

Sommarpratsutvärdering


När årets sommarpratare i P1 publicerades i början av juni såg min lista ut på vilka program jag såg mest fram emot så här:





Nu har jag lyssnat igenom alla avsnitten och min lista på favoritprogram ser lite annorlunda ut. En del av de jag såg fram emot att lyssna på levde inte riktigt upp till förväntningarna och en del överraskade oväntat. 


Så här ser min favoritlista med topp tre bästa ut:




Pär Lärnström
Lena Philipsson
Emma Hamberg
Camilla Hamid
Christian Koenigsegg
E-type
Bengt Einar Johansson
Mia Parnevik
Emmauel Karlsten
Stefan Krakowski
Aliette Ophiem
Marie Agerhäll
Stefan Ingves
Mian Lodalen
Anne-Marie Eklund Löwinder
Lydia Sandgren
Emma Schols
Katrine Marcal
Siw Malmkvist
Sebastian Stakset
Robert Aschberg
Karin Stöckel
Joy M´Batha


Längtar redan till nästa års pratare... 



Inga kommentarer: