måndag 22 mars 2021

TV-tipsar inför påskhelgerna






Sugen på ett serie-tips inför kommande påskhelger? Ifall det nu blir inomhusväder tipsar jag här om en riktigt bra brittisk kriminalserie. The Bay, Säsong 2 ligger just nu ute HÄR.  Riktigt riktigt bra. Sex avsnitt och vi strecksåg de fyra sista. Det går att se säsong 2 utan att ha sett första säsongen. Googla på handlingen i säsong 1, så kommer du lätt ikapp. (Det fick jag göra, eftersom jag glömt vad den handlade om...) Eller googla och se om du kan hitta en streamingtjänst som visar första säsongen. Men som sagt, jag lovar, du har behållning av säsong 2 även om du inte sett första. Den är mycket mycket bättre än första säsongen och den var bra. 



För egen del är jag glad att jag redan sett den för min påskledighet kommer gå till det HÄR projektet... 




Inga kommentarer: