fredag 26 mars 2021

Jobbrelaterade leveranser i min brevlåda

 

Igår kom det spännande post i min brevlåda. Inte ofta det kommer så mycket sådan. Post. Framför allt inte spännande sådan. Men igår kom det två leveranser. Nästan så jag kände mig som Bianca Ingrosso när hon tar emot bud. Haha. Fast riktigt så spännande var kanske inte leveranserna som kom till mig. 


Vi börjar med det minsta paketet. 






Det här kom från min arbetsgivare med en hälsning om hopp om vår, sommar och ljusare tider. Jättetrevligt! Jag behöver inga dyra presenter eller galna teambuildingaktiviteter. En sån här liten hälsning i brevlådan räcker väl för mig. 💛 Kom dessutom väldigt lägligt. De kommer att planteras utanför det kommande växthuset.



Men det kom ju ett paket till. Ett betydligt större sådant. 








Det innehöll det här! Full utrustning för hemmakontoret. Från min arbetsgivare? Från min uppdragsgivare? Nope! Från en tävling jag vann på instagram! 


Hos @helenalyth.se som hade en tävling i samarbete med @logitech 



Här var min vinnande motivering:


Som konsult hamnar man lätt mellan stolarna. Jobbat hemifrån på konsultuppdrag ett helt år. Läste precis på uppdragsgivarens intranät att anställda får bidrag för kontorsmaterial för hemmakontoret. En rejäl summa. Men det gäller inte mig som konsult... 




Inga kommentarer: