fredag 13 mars 2020

London accessories





I avvaktan på att jag packat upp bilderna från London, kan vi väl börja titta på vad jag packade upp ur väskorna. 


Blev det nån Londonshopping? Jomenvisst, lite blev det väl. Svårt att åka till London utan att besöka butiker som inte finns hemma och framför allt barnen hade full koll på vilka klädbutiker de ville besöka. 


Och jag? Nja, det blev inte mycket klädshopping, men jag kunde inte låta bli att dras till den största turistfällan av alla. Souvenirerbutikerna! Normalt brukar jag inte dras till dem, men i år hade jag en speciell anledning som gjorde att jag drogs dit. 






Så, lite London accessories blev det allt. 
Låt oss titta!






Oj oj oj. Jag gick visst lös rejält!






Ser ni den röda tråden? Ja, förutom den brittiska flaggan då. 






Nyckelring.






Mr Beans nalle Teddy.






Vantar och väska



Hittat tråden än? Inte? Ok då, visar jag.








Om man nu har samma brittiska bilmärke som Mr Bean och dessutom i versionen där baklyktorna är flaggmönstrade, måste man ju ha piff som matchar! :-) 




Inga kommentarer: