tisdag 15 december 2015

December 15 - Julinspiration


Femtonde december.




Idag får mitt julinspirationsinlägg bli ett filmtips. Det är alltid mysigt att gå på bio, och inte minst i juletid.

I helgen var maken, trettonåringen och jag och såg den här filmen när Loppan sov över hemma hos en kompis. Det gäller att passa på och åttaåringen och trettonåringen har inte alltid samma filmsmak... 

Vi såg
SPIONERNAS BRO av Steven Spielberg med Tom Hanks i huvudrollen. 

Vi tyckte alla tre mycket om filmen. Jag fastnade speciellt för handlingen och scenerna från Berlin, vårt älskade Berlin. Vilken historia. Vilket öde. 

Men se filmen i jul, tycker jag! Den har elvaårsgräns men jag har svårt att se en elvaåring uppskatta den. Men familjens trettonåring uppskattade den. 

Och visst är det väl så här:






Inga kommentarer: