lördag 17 januari 2015

Tidsbrist och tekniskt uheld

Ojdå, det har visst gått snart en hel vecka sen jag skrev nånting här senast. Delvis för att vardagen börjat och det inte funnits tid till det och delvis för att Blogger strular så jag kan inte ladda upp bilder och knappt få till nån text. Hoppas detta funkar, för detta har jag skrivit efter att ha tagit mig in bakvägen på Blogger.

Annars skulle jag visat bilder från en mycket trevlig afterwork-kväll som innehöll både museibesök och matlagning. Och så skulle jag visat bilder från den där Frostklänningen jag kämpat med sen förra helgen. Men det går visst inte, pga tekniskt uheld, så det får bli en annan dag. När tid och teknik samarbetar igen.

Vi ses och hörs! Om inte här så på instagram, så länge. Länk finns i högkolumnen här på bloggen. Eller så hittar du mig som @smilebloggar.

Hasta la vista!

Inga kommentarer: