onsdag 13 november 2013

Sängkläder

Jag tror att jag skrivit om det förr, men vi har en nattvandrare i huset. De är lätträknade, nätterna då hon inte tassar in och lägger sig mellan oss mitt i natten. För ett tag sen bäddade vi en madrass på golvet bredvid min sida av sängen för jag har sååå svårt att somna med andras ben i ryggen eller tvärsöver hela mig. Hrm. Det går väl så där med den där madrassen. Och jag vaknar ju ändå när hon kommer intassande och lägger sig på den. 

Men. 

Kolla in den här sängen!




Titta extra noga. Det är inte en tjej iklädd prinsessklänning på en vit säng som jag först trodde.




Käcka sängkläder, eller hur? Med betoning på kläder. 

Undrar om Loppan hade sovit hela natten i egen säng med såna? 


Hittade bilderna här. Sängkläderna säljs här. Och för de som har andra preferenser än prinsesstema finns det  andra varianter. Flera olika

Men sova som en prinsessa. Vem vill väl inte det?


1 kommentar:

Nilla Tankebubblor sa...

Jättehätfiga sängkläder! Jag föll för det med kissekatten. Ha det bra.