onsdag 13 november 2013

Lockande ljuspunkter

Inser att det snart är dags att plocka fram adventsljusstakarna. Galet så mycket fint det finns på marknaden när det gäller adventsljusstakar. Och det kommer nytt fint varje år. I mina gömmor finns ett antal olika från tidigare jular, så jag brukar variera. Får se vad det blir i år. Nån vecka till att fundera på det. Och gräva fram jullådor ur förrådet. Känns, som jag tidigare konstaterat, galet. Det var ju sommar nyss liksom. Och vet ni, jag har lavendel som blommar i trädgården! I mitten av november! Det är galet. 

Och nedanstående adventsljusstakar är galet fina, tycker jag. Skulle passa bra in hos oss, vilken som. Om jag skulle köpt ny, vilket jag inte ska. Men ändå. Fina. 


Lux, Kristina Stark

Ribbons, George Jensen


(bilderna kommer från skonahem.se)


Inga kommentarer: