torsdag 20 april 2023

Perks of hybride office

 

Jag har den stora förmånen att fortfarande, ibland kunna jobba hemifrån. Såna dagar är väldigt mycket mer effektiva och jag har väldigt svårt att tänka mig en arbetsvecka med fem dagar på kontoret. Jag har lika svårt att tänka mig en arbetsvecka med fem dagar hemifrån. Jag gillar kombon. 

Idag var en alldeles exceptionell lyxig hemmajobbardag. Jag fick mycket gjort, OCH jag kunde dessutom njuta av att ha ett 1,5 timmes möte som innebar att jag bara skulle lyssna, med kameran avstängd. Det var ca 15 grader varmt idag. Var tror ni jag satt när jag lyssnade på mötet? 

Utomhus i solen så klart! 






Working hard for the money


 

1 kommentar:

Matilda sa...

Härligt! Man borde ha fler utomhusmöten generellt. Alla möten behöver ju inte vara inomhus intryckta i ett litet konferensrum... Men det förtås, stormöten gör sig bäst inomhus för att säkerställa att alla hör.