måndag 7 november 2022

Finalvecka

 

Idag började finalveckan. Av vaddå, undrar du? Om du inte följt årets Bachelor. Och har du följt både det och mig, så är du kanske förvånad att jag har koll på det. För jag skrev ju HÄR att jag var lite tveksam till årets säsong. Men självklart kunde jag inte låta bli att fortsätta titta! 


Oj oj oj, säger jag. Jag tyckte ju det var lite segt i början, men ändå har det engagerat. Jag har förundrats, chockats, irriterats, skämts, känt mig sekundärkränkt och ja, jag vet inte allt. Jag har gissat rätt ibland när nån åkt ut, jag har hållit tummarna att någon inte ska åka ut, jag har hållit tummarna för att nån ska åka ut och jag har gömt mig bakom en kudde. Jag har nästan suttit och studsat i soffan och hojtat åt en av bachelorna Vad ser du hos henne?! Hon är inte rätt för dig! Jag erkänner att det hänt att jag suttit i soffan och skrikit Rösta ut henne! Rösta ut henne! 

Ja jisses... En lyckad produktion, med andra ord. För det är väl såna här reaktioner programmet vill uppnå. 


Nu tittar vi vidare. Och hinner knappt andas ut innan Bachelorette kör igång. 


 Vem jag tror på? 

Jag tror Christian väljer Anna, men jag vågar inte gissa vem Christoffer väljer. Svårt. Fast jag är mest nyfiken på att höra om Sia och Isa fortfarande är ett par. 



Inga kommentarer: