måndag 21 augusti 2017

Inskolningsbehov och tokiga nattvanor






När barn börjar dagis har man inskolningsperiod de första veckorna. Man borde ha inskolning av vuxna som kommer tillbaka efter semestern... 



Jisses vilken chock för hela systemet att vara tillbaka i jobbläge. Eller är det extra jobbigt för att det är nytt jobb...? 



Jag har nu jobbat fyra dagar på nya uppdraget och jag är helt slut. Hemma växer tvättbergen, blommorna vissnar, både inomhus och utomhus och jag saknar min trädgård nåt vansinnigt. 



Men, vi hade en fin helg och det var precis vad jag behövde. Har mobilen full av bilder, men de får vi titta på en annan dag, när jag orkar gå igenom dem. Nu måste jag lägga huvudet på kudden för det var liiiiite dumt att ligga vaken och kolla film till halv tre på natten när klockan ringer fem på morgonen... Japp, jag erkänner, jag tillbringade söndagsnatten med att kolla film istället för att sova. Men det var det värt. Tips på vad jag tittade på kommer en annan dag.



Gonatt!




Inga kommentarer: