torsdag 24 mars 2016

Spabehandling deluxe


I helgen som gick fick jag en rejäl spa-behandling. På hemmaplan. Utförd av en liten tjej med full koll på vad som ingår i en komplett spa-behandling. 




Hon började med att förbereda alla verktyg.




Och jag fick börja med ett fotbad. I famnen fick jag en hög tidningar.

 


Och medan fötterna befann sig i fotbad befann jag mig i himmelriket. Efter ryggkliande (!)




och nackmassage med piggig boll. 




Sen var det dags för nästa behandling. Ser nästan farligt ut när hon förbereder den.




Men det var inte så farligt. Jag skulle få manikyr.






Och nagelpiff.




Lagom tills manikyren var klar var det dags att fortsätta fotbehandlingen.




Fötterna fick inpackning, axlarna fick en vetekudde och ögonen en ögonmask.




Och jag ombads "ligga ner och koppla av". 




Vilken behandling! 
Jag är helt fascinerad över hur Loppan kan ha sån koll på vad som ingår i en spa-behandling..? 


Men hon får gärna demonstrera igen. 




Inga kommentarer: