söndag 19 januari 2014

Trädgårdsfunderingar

Så försvann snön igen. Tur att vi var snabba och gav oss ut i backen igår så vi fick känna på lite vinter. Med betoning på lite.

Under tiden som vi väntar på den riktiga vintern funderar jag på min sommarträdgård. Här är ett projekt som jag funderade på i slutet av förra sommaren, men som jag kände behövde lite mer funderingar innan vi slår till.




Nånting saknas där bakom det svarta matbordsmöblemanget. Nånting som ger höjd. Hrm...




Kanske spaljéer från odlingslådorna?




Här syns platsen bättre. Där till höger vid väggen.





Ja, kanske. 

Tål att funderas på lite till. Det är inte riktigt läge än att ge sig ut i trädgården och starta några projekt. Idag är det attans kallt. Snöfritt och kallt. Brrr... 

Jag fortsätter drömma om varmare tider. Och längtar hit


Inga kommentarer: