torsdag 31 januari 2013

Grå januari mot ända

(via pinterest)

Ungefär så känns det. Konstaterade vid årsskiftet att jag bloggat i evigheters evighet. Konstaterar nu vid slutet av januari (redan?!) att januari 2013 blivit en rekordmånad. På få inlägg i min blogg. Så trist. Den har ju blivit en del av mig. Kanske är det instagram som tagit över? Förmodligen. Eller är det så att jag inte har nåt spännande att skriva om? Ja, kanske. Eller har jag prioriterat ned bloggandet? Ja, lite. Eller är det helt enkelt så att januari är den tråkigaste månaden på hela året? Ja!! Så är det! Jag välkomnar februari! Och ha tålamod, förr eller senare har jag nåt spännande att förmedla. Men just nu är det lite grått...

3 kommentarer:

Nilla sa...

Sammanträffande... Jag har också sett den bilden och gillar den. Välkommen februari!

smile sa...

För att använda en klyscha: vi går mot ljusare tider.

:-)

♥ mamman i huset ♥ sa...

Vad du än bloggar om så är det intressant. SÅ ÄR DET! Så fortsätt blogga om frukosten, de randiga plaggen och fotbollsturneringarna. WE LOVE IT!

Det är spännande - för det är ju de sakerna som är livet när det är som bäst.

Kram!