torsdag 6 maj 2010

Varde ljus. Igen.

Är det något som jag egentligen inte behöver köpa mer av, så är det väskor, skor, korgar... och värmeljusstakar. Men ibland kan man inte motstå ett bra erbjudande. Och jag är faktiskt duktig på att använda alla mina ljuslyktor och ljusstakar! Inte samtidigt, men jag varierar mig.

Det här klippet kunde jag inte motstå på Ikea. Fem värmeljusstakar för 19 kronor. Två paket fick följa med hem.



När jag ändå kollade på ljusstakar, så kunde jag inte heller motstå de här. 9 kronor styck. Nu sitter jag och funderar på om jag inte skulle ha dem i vitt också...

Ja, jisses. Jag borde hellre fundera på var jag ska förvara dem när jag inte har dem framme.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skratt, vad härligt med så många:) Jag har de vita (längst ned). Tänkte sätta fast dem på loppis-kaffefat av udda modell.
Men du IKEA har ju förvaringsmöbler...kanske har de någon som passar extra bra att förvara alla ljsstakarna i, fniss. Jag har mina i backar så att jag lätt kan ändra efter humör. Vilket blir ganska ofta,skratt! Ha det bra och fina är de:) Kram

Tigris Predikantan sa...

Jag tror ditt undermedvetna förbereder dig för nästa vinter! *ler*

vitagavlar.blogspot.com sa...

Hahahhaa, de nedersta har jag i vitt, svart & grått. Väldigt fina!Jag har oxå mängder av ljus och ljusstakar. Och servetter! Men eftersom både dina och mina kläder krymper får väl allt snart plats i någon garderob?!
Kram Lisa