torsdag 13 maj 2010

En liten hälsning



till alla kända och okända i cyberrymden. Ni som tittar in här ibland, ni som tittar in ofta, ni som lämnar kommentarer och ni som aldrig lämnar kommentarer. STORT TACK till er alla, för att ni gör bloggandet så himla kul!

Jag fick den här fina utmärkelsen för ett tag sedan, och jag blev JÄTTEGLAD. Nu vidarebefordrar jag den till er; Mamman i huset, Jenny, Annelie, Milla, Linda, Åse, Lisa... som alltid lämnar trevliga hälsningar och kommentarer. Man ska vidarebefordra till sju personer, men jag skickar även en hälsning till ett annat gäng, som inspirerar och roar, men som jag tyvärr själv är dålig på att kommentera hos; Linda, LindaK, Susanne, Annie, Bralliz, Anna-Stina, Lotta, Pernilla, Alex, Johanna, Petra, Camilla, Magdalena, Therese, Helena, Weronika... och några till.





TACK och please keep on blogging!


P.S. Som del av utmärkelsen ska man berätta 7 saker om sig själv. Jag har gjort det en gång tidigare, men hittar inte inlägget nu, så jag får försöka få till det igen.

1.
Jag AVSKYR insekter! Att stoppa fingrarna i jorden för att plantera blommor gör jag inte utan att ha trädgårdshandskar på mig. Usch och fy!

2.
Jag har alltid en sångtext i huvudet. Kan inte hålla en normal konversation med en kompis utan att relatera till en låttitel. Och då måste jag så klart sjunga den!

3.
Jag har världens sämsta lokalsinne och då överdriver jag inte. Alla som känner mig vet att det är sant. Jag behöver nästan karta och kompass eller GPS för att hitta till närmaste ICA-butik.

4.
Jag älskar choklad i alla former och smågodis i lagom mängder. Tuggummi är vidrigt!

5.
När jag var liten, innan jag lärt mig skriva, kunde jag fylla anteckningsblock efter anteckningsblock med hemmagjord låtsas-skrivstil. Nu gör min 2,5 åring likadant.

6.
Har jag nämnt att jag har 13 Billybokhyllor i mitt hus?

7.
Men mängden väskor, skor och scarfsar håller jag för mig själv...

3 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

♥ T A C K ♥

Annelie Johnsson sa...

Tack vännen! Fick ett par såna i förra veckan, så mina sju hemlisar kan du se där...

Kram!!!

Anonym sa...

Tack, gulligt av dig! Hmm vad ska jag nu hitta på för 7 saker.Milla