onsdag 11 mars 2009

Back in business

Nej, nu får det vara nog på sjukstugan här! Penicillinet verkar och jag känner mig piggare igen. Lillans reaktion var inte på mina streptokoker, utan en magbacill som farit runt på dagis, så nu är hon också fit for fight igen. Imorgon hoppar vi ur soffan och beger oss in i rutiner på jobb och fortsatt dagisinskolning igen.
Men först ska vi samla extra energi till att rensa i röran här efter den senaste tidens hemmafixförsummning. Det gör vi nog genom att lägga oss i soffan igen. En liten stund... Man ska ju inte förta sig. Eller hur? :-D
UPDATE: Ha ha! Tack för underbara kommentarer på min ostylade vardag!

4 kommentarer:

Blåbär och hallon sa...

man hinner, man hinner, senare... eller hur?!

Nu när ljuset återvänder får man lätt panik då allt damm blir synligt, inser att man bprde göra en rejäl cleanout!

Skönt att ni piggnat till! Kram A

♥ mamman i huset ♥ sa...

Samla energi riktigt länge och mycket! Städningen hinner ni med till helgen, eller så ger du maken en order om uppröjning när du jobbar! ;)

Mjuka sa...

Håller med dig, man kan ju inte förta sig :-)
Är helt slut efter jobbet, slösurfar lite och känner mig helt mör!
Ha en mysig kväll i soffan
kramen Malin

New Me sa...

Vad skönt att känner er bättre! Hur går det med inskolningen på dagis? Kram Maria