söndag 22 februari 2009

Pysselprojekt

Har fått en något udda beställning på pysselprojekt från sonen. Pappan har hjälpt till att tillverka mall, efter beskrivning från sonen och nu är det mamman som ska tillverka.

 


Någon som vågar sig på en gissning?
När jag var på Panduro för att köpa svart filt till projektet, så kunde jag inte motstå dessa söta kort. 5 pack pastelliga kort med vit insida och med matchande pastelliga kuvert för en knappa tjuga. Perfekta till en påskhälsning. Efter att jag pysslat lite med dem också. Fast det får bli en annan dag. Idag har jag ett gigantiskt tvättberg att angripa.





1 kommentar:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Första tanken var att beställningen var en mantel... Men jag vet inte, det kan bero på att jag har sytt minst 5 mantlar till sonen under de senaste åren.

Hur som helst så är det så roligt med fantasifyllda barn som dessutom vet att de har en mamma som kan sy det som de fantiserar om... Härligt!