söndag 22 februari 2009

Inspelning pågår

Inatt laddar jag videon för inspelning. Tv9 visar Oscarsgalan i direktsändning. Mitt i natten svensk tid, men man kan ju alltid spela in. (Och snabbspola om det blir långtråkigt).
Inser att jag missat en himla massa filmer under året, eftersom det inte är många jag känner igen i listan över nominerade... Men eftersom jag har denna färskt i minnet och gillade den, så håller jag på den i natt. Och så tittar jag efter fina klänningar. Eller rättare sagt, jag kommer att titta efter "o-så-fin-klänning!"-klänningar och "jisses,-hur-tänkte-hon-när-hon-tog-den-på-sig?-Det-måste-ha-varit-mörkt-i-garderoben!"-klänningar. Haha!
Här kan man läsa på lite om Oscarsnomineringar och festligheter.

1 kommentar:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Tack tack tack för orden om min tårta. Jag blev faktiskt nöjd. Speciellt med att jag lyckades tillverka öron...

Nu ska jag äta en tårtbit och dricka en kopp kaffe så att jag och maken orkar sitta uppe och prata en stund efter att barnen har somnat. Jisses så intensiva dagarna med barnen är. Vi hinner knappt se varandra, än mindre prata... Kram till dig!