torsdag 11 september 2008

Skogsmulle

Njuter av att göra sånt som jag inte kommer kunna göra när vardagen rullar på och man är tillbaka på jobb igen. Som att gå en skogspromenad en septembermorgon. Underbart! Dottern och jag håller på att bli beroende av det. Och så känner man sig så duktig efteråt. Och ännu duktigare när jag packar in oss i bilen efteråt och konstaterar att vi motstått frestelsen att sätta oss på fiket som har supergod lunch och fika... UPDATE: Psst, säg det inte till nån, men enda anledningen till att vi inte fikar är att det är för tidigt på morgonen. De har inte öppnat när vi är där. ;-)

1 kommentar:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jag har verkligen också använt dessa underbara höstdagar på bästa sätt: lååååånga härliga barnvagnspromenader. Ljuvligt! MEN under mina skogspromenader finns det inga mysiga caféer som lockar. Trist!

Det var härliga år som jag och maken hade när vi bodde i Skåne. Med karta och matsäck utforskade vi HELA Skåne. Torups bokskog blev snabbt vår favorit. Vågar du avslöja var din favoritskog är? Kram!