lördag 6 juli 2024

Kollegor och kontorsinspiration





I onsdag jobbade från ett fik tillsammans med en konsultkollega. Den första dagen på över två månader då jag inte hade ett enda möte! (Snittat mellan 10-12 möten per dag senaste månaderna). Men om man då plötsligt får en hel dag utan möten, måste man ju fira och passa på att göra nåt man inte kunnat göra på länge. Träffa en kollega på ett fik, äta frukost tillsammans och jobba undan sånt jag inte hunnit mellan alla möten. 






Efter jobb tog jag den här bilden i en butik och skickade till en annan kollega. Det stod hennes namn på de gröna och blå örhängena! Ångrar att jag inte köpte till henne, men jag skickade i alla fall bilden och tipsade henne. 







Apropå kollegor så tog jag de här bilderna vid ett besök på IKEA senare samma kväll. Hade jag jobbat på ett kontor som såg ut så här hade jag lätt varit där varje dag. Eller vänta... kanske ska inreda vårt arbetsrum så här..?


Inga kommentarer: