lördag 13 januari 2024

Årets bästa TV-produktion!

 





Magnus Uggla och hans dotter Agnes ger sig ut på en resa för att möta sig själva, varandra och världen. Första delen har släppts på svt och jag utnämner på rak arm avsnittet som årets bästa TV-produktion! Så himla bra! Feelgood deluxe. Även om det är lätt att få utnämnelsen Årets bästa nånting två veckor in på det nya året, är jag så entusiatisk att jag tror det det kommer bli svårt att toppa. 


Lågmält, bjussigt, varmt. 


Apropå DETTA, nu måste jag lyssna mig igenom deras podd, som finns HÄR.

Älskade intervjun med dem i gårdagens Carina Bergfelt.

💓💓💓



2 kommentarer:

Nilla Tankebubblor sa...

Jag tänker kolla! :-)
Trevlig helg.

Nilla Tankebubblor sa...

Nu har jag tittat och ger tummen upp! Jag lyssnade och på nyaste avsnittet med Alex och Sigge, mer har jag inte hunnit :-)