torsdag 13 oktober 2022

Jungfru, jungfru, jungfru, jungfru skär...

 





Pysslandet med snabba projekt har fortsatt här hemma. Fattar inte riktigt hur jag hunnit med, men det har ju som sagt varit extremt snabba projekt så då hinner man. I luckor mellan jobbpendlande, jobb, trädgårdsarbete, vardagsstök och allt annat som fyller ens dagar. 






Hittade de här två krukorna när jag tog en snabb sväng i en butik på lunchen häromveckan. 10 för den lilla och 20 för den stora (haha, som en julsång) betalade jag. Två lager grå färg och sen blev de lite mindre läskiga, tycker jag. La upp bilderna på instagram och någon kommenterade att de var lika läskiga, bara annorlunda. Hrm... 

Nåja, jag blev lite sugen på att experimentera med andra färger (tänk svart blank, svart matt, krackelerad svart/grå...) på den lilla huvudstorleken. 



Inga kommentarer: