fredag 7 oktober 2022

But of course!

 

Jag gjorde det HÄR inlägget för ett tag sen och jag är grymt sugen på att byta glasögon. Idag på lunchen såg jag en kvinna några bord bort från mig som hade exakt såna glasögon som jag är sugen på. Jag kunde ha nöjt mig med att beundra dem på håll och tänka att det är ju exakt såna jag vill ha. Och gå där ifrån och tänka undrar var hon köpt dem. Eller så kunde jag ju gå fram till henne och kommentera att glasögonen var supersnygga och fråga var hon köpt dem. 

Vad tror ni jag gjorde? 





Well, om jag säger så här. Efter jobb var jag hos en av grannstans optiker och bokade tid för synundersökning och reserverade ett par glasögon. 



1 kommentar:

Nilla Tankebubblor sa...

Vad spännande! Jag har också beställt nya glasögon i denna veckan.
Trevlig helg.