torsdag 30 juni 2022

Att ha firat födelsedag med knäckebröd, utflykt och vinst i minigolf

 




Midsommardag väcktes jag så här. Med födelsedagsfrukost på sängen. Kaffe, Falu Rågrut, Croissant och Nutella. 💙 


Jag hade önskat mig en utflykt i födelsedagspresent. Jag ville fika, spela Skitgubbe och minigolf. Sagt och gjort, efter frukosten satte vi oss i bilen. 







Kräftmacka och räkmacka på Olof Viktors i Glemminge.






Lite kortspel på det.







Är det födelsedag så är det födelsedag. Då måste man fika. 






Det är svårt att åka därifrån utan att besöka butiken med delikatesser.






Nästa stopp på utflykten var hit. Tallskogens minigolf i Löderup.






Undrar om de andra la sig bara för att det var min födelsedag, för jag brukar inte vinna... Men jag vann! Tjohoo!!!






Som bonus blev det ett stopp i en obemannad liten loppisstuga på vägen hem. Betalade gjorde man antingen via swish eller genom att lägga kontanter i en gammal mjölkkanna.


En alldeles perfekt födelsedag. 
Så här vill jag hädanefter alltid fira min födelsedag. 



Inga kommentarer: