torsdag 13 maj 2021

Innan himlen öppnade sig

 










Bilder från den här skogen har ni sett många gånger här på bloggen. Jag har varit här på lunchpromenad och jag har varit här på afterworkpromenad. Men idag gjorde jag nåt jag aldrig tidigare gjort. Jag var där redan 7:15 på morgonen! 



Galet, eller? En ledig dag mitt i veckan när man kan ha sovmorgon. Men jag vaknade redan halv sex och kände grymt stresspåslag. Det har varit några galna jobbveckor och jag börjar känna pressen på allt som jag vill hinna med hemma innan det är dags att fira sonens studentdag. 


Det var mental terapi som jag definitivt kan tänka mig att göra om. Ljuvligt väder och lagom mycket folk. Det var typ jag och ett sällskap till. Och massor av morgonpigga fåglar! 








På vägen hem passade jag på att shoppa med mig nygräddade bullar och croissanter.



Men kolla HÄR vad som hände fyra timmar senare! Värsta åskregnet!




Inga kommentarer: