torsdag 3 maj 2018

Maskerad






När jag var i Polen i höstas köpte jag de här ansiktsmaskerna. För att förpackningen var så söt... Det erkänner jag. 


I helgen tänkte jag att Loppan och jag skulle testa dem. Jag var pepp. Loppan lite mindre pepp.






Varsin mask.







Ser lite läskiga ut, men var typ blöta pappersservetter. Som man sätter på ansiktet, duttar fast och så låter man den sitta en kvart. Och under tiden skrämmer man slag på övriga familjemedlemmar. Haha.


Det lyckades jag med. Men Loppan skrämde sig själv, när hon fick på sig sin mask, så den åkte av fortare än kvickt. 



Håll i er, så här galen såg jag ut:







Haha, ja man ser verkligen helt galen ut! Men det var ganska skönt. Svalt och skönt. Men jag lär få använda samtliga resterande masker i förpackningen, för Loppan vägrar. Eller kanske jag kan övertala nån av killarna att göra mig sällskap nästa gång jag är på spa-humör. 


Fast om det ringer på dörren får vi låta nån utan mask öppna. 




Inga kommentarer: