söndag 9 oktober 2016

Strykberg, strumpor och spontant biobesök


Oj oj oj, vad jag har strukit denna helgen. Hela lördagen gick till att beta av ett gigantiskt strykberg, och när jag imorse fortsatte hantera tvätt genom att sortera ett gigantiskt berg av nytvättade strumpor och underkläder fick jag plötsligt bara nog. 


I sista minuten for Loppan och jag iväg för att roa oss med det här:






Vi gick på bio för att hitta Doris.






Vi var ganska pepp, bägge två.






Och filmen? Jag tyckte den var superbra. Loppan? "Sådär...den var bra." 


Superbra och sådär, det måste ju ge ett medelvärde på bra, eller...? Se den, tycker jag! Om inte så för de fantastiskt söta barnrösterna.



2 kommentarer:

Nilla Tankebubblor sa...

Jättebra film tyckte jag och mina barn när vi såg den!
Det där med strykberg är något jag har rationaliserat bort för länge sedan. :-) Jag gillar att stryka, men tycker inte att det behövs, vissa grejer bara.

smile sa...

Jag har rationaliserat bort mycket strykning, därför jag var förvånad över att det fortfarande var så mycket... Och ja, visst var filmen kanonbra!