måndag 3 september 2012

Filmhelgen som gick

Optimistiskt hyrde maken tre filmer i helgen. Tre filmer i fem dygn, ska tilläggas. Perfekt att videobutiken äntligen infört ett koncept som passar såna som brukar somna till filmer. Dvs såna som jag.

Kan inte bjuda på mycket till recension av filmerna tyvärr.


Den här somnade jag till första kvällen. Efter fyra minuter. Mitt tips blir: se den, men se den inte en sen kväll när du är lite halvseg. Då somnar du garanterat till musiken. Såg den dagen efter, på eftermiddagen och lyckades hålla mig vaken. Vacker karl film.



Den här försökte jag se men jag blev så rastlös av tempot att tankarna vandrade iväg och jag hade svårt att följa med i handlingen. Synd. Massor av fantastiska Colin Firth  brittiska skådespelare.


Den här ville jag inte ens se! Maken tyckte den var ok, men tyckte definitivt inte det är lämpligt med 11-årsgräns. 18-åriga kusinen som också sett den höll med. Jag känner mig ung, så jag står över att se den. Haha.

Inga kommentarer: