torsdag 3 maj 2012

En plastig amerikan i min trädgård

Har upptäckt ett hörn i trädgården som behöver en stol. Under äppelträdet är det alldeles ljuvligt att sitta på eftermiddagen/tidig kväll. Dessutom är det perfekt alldeles bredvid studsmattan eftersom dottern som behöver hjälp att stänga och öppna nätet tusen gånger på en eftermiddag. Surfade in på Ilvas hemsida och hittade den här.
Amerikansk stol i plast. Ja jag vet, jag har varit tveksam till plast i trädgården men den här såg bara så spännande ut. Dessutom till lagom pris (199,-) och under äppelträdet måste jag ha nåt som är tåligt. Jag har testat korgstol och den överlevde tyvärr inte. Naturligtvis hade stolen flugit ur hyllorna så fort den kom in, så det fanns ingen på lager på mitt närmaste Ilva-varuhus. Men nu har jag förutbeställt och hoppas på att stolen kommer in som utlovat efter midsommar.

Här finns den att beskåda i fler färger. Jag vill så klart ha en i svart.

Inga kommentarer: