onsdag 14 september 2011

Oh what a beautiful morning. Not.

I morse fanns det verkligen ingen lust, tid eller inspiration till att sjunga. Varken vädermässigt eller av annan anledning.

Kan själv! Jag vill inte ha den! Jag vill ha den! Jag ska bara... Har du sett...? Jag vet inte var den är. Men du hade ju den igår! Nej, den får du inte ta med dig! Nej, det hinner vi inte nu! Lägg ifrån dig den nu! Jag har kallat fyra gånger på dig! Inte de skorna! Glöm inte jackan! Ta på dig skorna igen! Nu går vi.  Men den fick du ju inte ta med dig. Var tog väskan vägen? Har du sett bilnycklarna? Vänta jag glömde...

1 kommentar:

Maria sa...

Känner igen det där.....som tur är blir det bättre med åren. Nu går de ut genom dörren, ropar hejdå i farten och man kan njuta av kaffet i lugn o ro, tills de ringer och säger att de glömt busskortet och "snälla mamma kan du komma ner till centrum?" Snäll mamma hoppar i bilen, iklädd morgonrock o blött hår.....vad gör man inte för sina gullungar! Ha det bra! Kram svägerskan