fredag 18 februari 2011

Snyggast (och varmast) på gymmet

Jag var nog stressad när jag packade träningsväskan igår. Trodde att jag fick ner mina svarta träningsbyxor. Upptäcker till min fasa när jag står i omklädningsrummet på gymmet (en kvart innan passet börjar) att jag INTE har med mina träningsbyxor. Dock ligger det ett annat par svarta byxor i min träningsväska. Sonens svarta underställbyxor! I storlek 146-152.

 
Vad gör man? Åker hem igen och hoppar över träningen? Klämmer ner sig i byxorna och tränar glatt?
Om jag säger så här; under passet brukar tränaren ropa att man ska hålla in magen. Det. Hade. Jag. Inga. Problem. Med. Byxorna höll in magen rejält ska jag säga. Och attans vad varm jag var när jag tränat färdigt!

1 kommentar:

♥ mamman i huset ♥ sa...

:-D

Vilken syn! Hahahaha!

Stressad?

Konstigt kan det bli ibland. När jag förra helgen inför en fest letade efter mina högglansiga tights och hittade dem bland mina träningskläder insåg jag vad maken tyckte om dem...