Oj oj oj, fick precis ett meddelande att jag vunnit ett presentkort! I favorittygaffären! Kom knappt ihåg att jag hade tävlat...
Underbart att vinna och underbart att presentkortet gäller i tre år, för jag har redan ett galet stort lager tyger och alldeles för lite tid...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar